Általános Üzleti Feltételek

I. Alapvető rendelkezések

Ezek az általános szerződési feltételek a www.stopalerg.cz online áruházban kínált áruk vásárlásakor fennálló kölcsönös kapcsolatokat szabályozzák az adásvételi szerződés felei között, amely egyrészt RM PHARM sro, Vlárská 66, 831 01, Bratislava, IČ. : 47 807 512, DI Č : 2024100749, ÁFA szám: SK2024100749, mint eladó, másrészt a vevő. A vevő magánszemély, egyéni vállalkozó, jogi személy vagy szervezet.

Az eladó és a vevő közötti szerződéses kapcsolatokra a Cseh Köztársaság törvényei az irányadók. Abban az esetben, ha a vevő oldalon a szerződő fél fogyasztói helyzetben lévő személy, a jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott jogviszonyokra az 1/2003. 40/1964 Sb. törvény a módosított Ptk. 250/2007 Sb. törvény a fogyasztóvédelemről és a módosításokkal, valamint a fogyasztóvédelemről szóló évi CXV. 102/2014 Sb. a fogyasztóvédelemről a házaló árusítás és a csomagküldő árusítás során, a módosítással. Abban az esetben, ha a szerződő fél a vevő részéről vállalkozó, a jelen általános üzleti feltételekben nem szabályozott jogviszonyokra a 2009/2003. számú, módosított 513/1991. sz. Kereskedelmi törvénykönyv, valamint a kapcsolódó szabályzatok.

II. Információbiztonság és -védelem

A vevő a megrendelés elküldésével hozzájárul személyes adatainak az eladó adatbázisában történő kezeléséhez és archiválásához a törvénynek megfelelően. 122/2013 Sb. módosításával a személyes adatok védelméről.

III. A megrendelés feldolgozása és az adásvételi szerződés megkötése

A vevő kiválasztja az árut, kitölti a szükséges adatokat, kiválasztja a fizetési módot és az áru szállításának módját és elküldi a megrendelést. A webáruház automatikusan regisztrálja és visszaigazolja a megrendelést, ezzel megköti az adásvételi szerződést. A vevő a megrendelés elküldésével elfogadja az eladó üzleti feltételeit.

IV. Fizetési feltételek és áruszállítás

A vásárló választhatja a fizetési módot utánvéttel, banki átutalással vagy a TatraPay szolgáltatáson keresztül.

Utánvétes fizetés esetén az eladó a végösszegön felül utánvétes és postaköltséget számol fel. Az eladó az árut a Cseh Postán keresztül szállítja a.s. legkésőbb 72 órán belül a megrendelés vevőtől való kézhezvételét követően. A Slovenská pošta körülbelül 2-4 munkanapon belül szállítja az árut. Ha nem éri el a címzettet, akkor a postafiókban értesítést hagy a küldemény postán történő letétbe helyezéséről. A tárolási idő 10 nap.

Banki átutalással vagy a TatraPay szolgáltatáson keresztül történő fizetés esetén az eladó legkésőbb 72 órán belül feladja az árut a fizetésnek az eladó számlájára történő beérkezését követően. A vásárló az áru kézbesítésének módját a Cseh Posta a.s.-en keresztül választhatja meg, vagy személyes átvételt az átvételi pont címén: Lékárna Santal, Dobrovič ova 10, 811 09 Bratislava. Az áru az átvételi ponton legkésőbb 2 munkanapon belül készen áll a vásárló számára az eladó számlájára történő fizetéstől.

A küldemény ügyfél általi átvételének elmulasztása

A küldemény vásárló általi (megrendelés alapján) nem fogadása esetén fenntartjuk a jogot kártérítési igényünk érvényesítésére. Abban az esetben, ha a Vevő az árut az első kiszállításkor nem veszi át, és az áru újraszállítását kéri, köteles az áru első és újraszállításának költségeit megfizetni.

V. Árak

A webáruházban található összes ár végleges, tartalmazza az áfát. Az eladó csak a postaköltséget, illetve utánvétes fizetés esetén az utánvétes felárat számítja fel. Az eladónak jogában áll az árakat saját belátása szerint módosítani, de a megrendelés elküldését követően az áruk árát nem módosíthatja. A részvényárak meghatározott ideig érvényesek. A szállítás ára a vevő által megrendelt tételek részét képezi. A szállítás ára a megrendelt áru mennyiségétől, aktuális készleteitől stb. függően változhat, amit a vevő a kosara megtekintésekor figyelemmel kísérhet. A csomagolás ingyenes.

VI. Elállás a szerződéstől

A Vevőnek jogában áll elállni a szerződéstől az áru átvételétől számított 14 napon belül, ha az árut nem személyesen rendelte meg, és azt bármely fuvarozási szolgáltatással kézbesítették. Abban az esetben, ha a fogyasztó a meghatározott határidőn belül él a szerződéstől való elállás jogával, tudomásul veszi, hogy a szállító jogosult a szerződéstől való elállással összefüggésben bizonyíthatóan felmerült szükséges költségek megtérítését követelni. Ha a vevő ezen időszakon belül úgy dönt, hogy eláll, a következő feltételeknek kell teljesülniük:

a) Küldjön levelet (lehetőleg e-mailben a shop@stopalerg.sk címre a következő szöveggel):
"ÉÉÉÉ.HH.NN.számú (számlaszám) keltezésű szerződéstől egyoldalúan szeretnék elállni és követelem az áruért kifizetett összeg visszatérítését a következő számlaszámra: ............ ..... Dátum és aláírás .

b) Az árut a fenti levél másolatával együtt szállítsa le az eladó címére.

c) Az eladó címére visszaküldött és visszaszállított árunak eredeti és sértetlen csomagolásban, lehetőleg bontatlan, nem használható, sértetlennek és hiánytalannak kell lennie, fizetési bizonylat másolatával együtt. Ne küldje el az árut utánvéttel, ellenkező esetben nem fogadjuk el. Javasoljuk, hogy kössön biztosítást az árura. A fenti követelmények bármelyikének megsértése esetén az eladónak jogában áll visszautasítani a visszaküldött árut, vagy csökkenteni az áru visszaküldésének összegét. Az áru visszaküldésének határideje betartottnak minősül, ha az árut legkésőbb a 14 napos határidő utolsó napjáig szállításra átadták. Az áruk működésre történő visszaküldésével kapcsolatos költségek a vásárlót terhelik.

d) Ha az áru visszaküldésére vonatkozó fenti feltételek mindegyikének megfelel, az áruért pénzt utalással küldünk Önnek számlájára, legkésőbb az áru átvételét követő 14 munkanapon belül. Nem fizetünk készpénzben vagy csekkel.

e) A fenti feltételek bármelyikének megsértése esetén a szerződéstől való elállást nem fogadjuk el, és az árut a vevő költségére visszaküldjük. Az eladó jogosult a vevőt terhelni minden felmerülő többletköltséget.

VII. Panasz

A vásárló e-mailben igényelheti áruinkat a kapcsolat rovatban megadott elérhetőségeken. Nekik kell közölniük a reklamáció okait, és ki kell szállítaniuk részünkre a reklamált árut.

Az eladó vállalja, hogy indokolt reklamáció esetén a reklamációt 30 napon belül rendezi, és saját költségén új, sértetlen, azonos típusú terméket küld a vásárlónak. A sérült árut vissza kell küldeni az eladónak, a postaköltséget a vevő fizeti.

Hiszünk abban, hogy termékeinkre nem lehet panasz.

Az áru szállításkor keletkezett sérülése

A vevő köteles az árut átvételkor ellenőrizni. Az áru kézbesítés során okozott nyilvánvaló sérülése esetén jogosult az árut visszaküldeni. A vevő reklamációt ír a fuvarozónál, ő nem veszi át az árut. Erről a vevő haladéktalanul tájékoztat bennünket. Az árut visszaküldjük hozzánk, és költségünkön új árut küldünk a vevőnek.

VIII. Záró rendelkezések

A jelen feltételekben nem szereplő kérdésekben a Ptk. vonatkozó rendelkezései az irányadók. A vevő a megrendelés elküldésével elfogadja jelen üzleti feltételeket, melyeket az eladó a megrendelés visszaigazolásával egyben kötelezettséget is vállalt.

Jelen Üzleti Feltételek 2017. március 26-tól új általános üzleti feltételek kiadásáig érvényesek. Az eladó fenntartja a jogot az általános szerződési feltételek előzetes értesítés nélküli megváltoztatására.
Egyéb általános feltételek

A weboldal használata minden felhasználó számára ingyenes.

Az oldalon való regisztráció önkéntes és ingyenes.

Pozsonyban, 2022.04.01